Spørgsmål og svar | Bihuset.dk

Klik på overskriften herunder for det emne, du ønsker hjælp til

Hvordan søger jeg efter et produkt?

For at gøre det så let som muligt har vi lavet mange forskellige muligheder for at filtrere på og søge efter vores produkter.

Helt i toppen kan du søge efter varer i hele Bihusets webshop. Når du begynder din indtastning, vil søgningen forsøge at vise dig de varer, der indeholder dit søgeord. På den måde vil du kunne se, om der er varetitler, der indeholder det, du leder efter.

Under menupunktet ”Butikken” finder du alle Bihusets varekategorier. Jo længere ned du går i hver kategori, jo mere indsnævres udvalget af varer. I kategorien ”Emballage” finder du alle de varer der knytter sig til denne kategori. Men hvis du vælger underkategorien ”Glas”, vil alle andre varekategorier ikke blive vist.

Du kan også filtrere din visning. Vi har valgt at lave filtre på udvalgte varetyper, eksempelvis rammemål, emballagestørrelse, stadetype, og lignende.

Endelig kan du filtrere på varepriser, hvor du med skyderen i venstre side under ”Pris”, kan vælge at få vist varepriser i et bestemt interval (minimum og maksimum pris).

Når du har fundet det ønskede produkt, kan du klikke på "LÆG I KURV ". Varen lægges i din indkøbskurv og du kan fortsætte med at handle, få vist din kurv, eller gå direkte til betaling.

Er det nødvendigt at oprette en konto?

Nej, men det er en god idé.

Med en konto hos Bihuset får du flere fordele:

  • Du kan hurtigere komme igennem kassen og få betalt, når du har lagt varer i din indkøbskurv
  • Du kan kontrollere status for ordrer
  • Du kan se tidligere ordrer
  • Du kan hurtigt genbestille tidligere ordrer
  • Du kan gemme alternative betalings- og/eller leverings-adresser, hvis du for eksempel (ved levering til flere familiemedlemmer og venner)
  • Du kan oprette og vedligeholde en ønskeliste over varer, som du enten kan lægge i indkøbskurven, når du er klar, eller sende til dine venner og familie som inspiration til din kommende fødselsdag.

Hvordan opretter jeg en konto?

Det går hurtigt og nemt. Klik på linket allerøverst på siden ”Opret en konto”. Indtast minimum dit fornavn, efternavn, e-mail og adgangskode.

Adgangskoden skal være minimum otte tegn eller mere, og bestå af mindst tre af følgende fire typer tegn: Små bogstaver, store bogstaver, tal eller specialtegn. Som ekstra sikkerhed beder vi dig bekræfte adgangskoden

Til sidst, og inden du kan sende oplysningerne, beder vi dig indtaste de tegn (captcha) der fremgår af det lille billede.

Herefter klikker du på ”Opret en konto” og du modtager kort tid efter en e-mail, der bekræfter oprettelsen.

Jeg får at vide, at jeg allerede har en konto - hvorfor det?

Det skyldes at vi allerede har registreret en kunde med den samme e-mailadresse.

Hvis du handlede med Bihuset.dk før 6. november 2017, har du en skjult kundekonto hos os. For at få adgang til den, skal du vælge at få tilsendt link til at nulstille din adgangskode. Herefter har du hurtigt adgang. Se mere under ”Jeg kan ikke logge på min konto

Kan jeg på hjemmesiden se, hvor meget der er på min bivoks-konto?

Nej, desværre. Oplysningerne ligger i vores regnskabssystem, men du er altid velkommen til at kontakte os. og få at vide hvad dit aktuelle indestående er.

Kan jeg bruge EAN?

Ja, naturligvis! Når du kommer frem til kassen og skal vælge betalingsform, er det muligt at vælge EAN. Det er et krav at du, ud over EAN-nummeret, indtaster navnet på dit firma/institution, et rekvisitionsnummer og en reference.

Kan jeg få flere oplysninger om produkterne?

Vi forsøger løbende at tilføje nyttig information til varerne. Men er der noget du mangler information om, er du meget velkommen til at kontakte os.

Jeg har afgivet en ordre. Kan jeg annullere eller ændre den?

Når din ordre er blevet bekræftet, kan du ikke ændre den før afsendelse.

Du kan annullere den, men det skal ske hurtigt. Kontakt os med det samme, så vil vi så gøre vores bedste for at annullere ordren. Vi kan ikke annullere ordren, hvis du allerede har modtaget en e-mailbekræftelse om, at dine varer er afsendt.

Du kan finde flere oplysninger om annullering af ordrer i vores handelsbetingelser. Hvis din ordre allerede er blevet afsendt, skal du returnere varerne til os.

Hvordan ændrer jeg min adresse?

Hvis du allerede har en konto, kan du ændre din adresse ved at logge på din konto. Her kan du ændre adresser under ”Betjeningspanelet”, eller i din ”Adressebog”.

Hvis du kun opretter én adresse, betragter vi denne som både din betalings- og leverings-adresse. Men du kan sagtens have flere adresser på din konto, så du kan vælge imellem dem, når du vil betale for fremtidige ordrer. Det kan være hensigtsmæssigt hvis du eksempelvis ønsker en vare sendt til din arbejdsplads.

Jeg har set en reklame for en vare, men jeg kan ikke finde den på hjemmesiden

Du skal blot indtaste navnet på varen i søgefeltet eller vælge kategori under menupunktet ”Butikken”, så kommer du direkte til varen.

Hvis du ikke kan finde produktet, eller hvis du ikke er helt sikker på, hvad du leder efter, kan du kontakte os med det samme og give os så mange oplysninger, du kan huske. Så vil vi prøve at finde det for dig.

Jeg får ikke tilsendt jeres nyhedsbrev

Hvis du ikke får tilsendt Bihusets nyhedsbrev, går du både glip af mange spændende nyheder men også gode tilbud.

At du ikke modtager nyhedsbrevet kan naturligvis skyldes at du ikke har tilmeldt dig. Det gør du nemt ved at indtaste din e-mailadresse nederst på hjemmesiden, og klikke på ”Send”. Herefter modtager du en e-mail hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding. Så er du tilføjet listen.

Men hvis du allerede med sikkerhed ved, at du har tilmeldt dig, kan årsagen være, at dit e-mailprogram markerer e-mails fra os som spam/reklamepost, og placerer dem i din mappe med spam. Det kan du undgå ved at føje bihuset@bihuset.dk til din e-mailadressebog. Dermed skulle du kunne modtage vores e-mails helt uden problemer. Hvis du allerede har kontrolleret dette og stadig ikke modtager nyhedsbrevet, skal du kontrollere, at du indtastede den rigtige e-mailadresse, da du tilmeldte dig. Prøv at gå ind på din konto, eller kontakt os. Så vil vi undersøge det nærmere og få det løst.

Jeg har generelt problemer med at få adgang til, eller handle på jeres hjemmeside

Hvis du generelt har problemer, anbefaler vi, at du kontrollerer, at du har de nyeste opdateringer og programrettelser til dit operativsystem. Vi anbefaler dig, at du jævnligt opdaterer din webbrowser, så du har den nyeste version. Det er nemlig med til at give dig den mest tilfredsstillende oplevelse af vores hjemmeside.

Et meget almindeligt problem kan skyldes at du har installeret udvidelser i den browser, du bruger på bihuset.dk. Vi har oplevet problemer med for eksempel Adblocker udvidelser i forskellige udgaver, men andre udvidelser, som styrer hvordan du får vist indhold på, kan også påvirke adgangen til bihuset.dk.

En umiddelbar løsning kan være at prøve med en anden browser. Til Windows findes der gode alternativer (Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome, Opera) og det samme gælder for Mac/OSX.

Hvis du stadig har problemer med at bruge vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os.

Det vil være en meget stor hjælp for os, hvis du kan give os supplerende oplysninger til det problem du oplever. Herunder finder du en liste, som du meget gerne må notere dig, når du kontakter os:

  • Hvilket operativsystem bruger du (f.eks. Windows 10, Mac OS 10.6)?
  • Hvilken Internetbrowser anvendte du, da du oplevede problemet (Internet Explorer 9, Google Chrome, Firefox)?
  • Har du, dig bekendt, installeret nogen browser-udvidelser?
  • Hvilken URL-adresse prøvede du at få adgang til (f.eks. http://www.bihuset.dk/checkout)?
  • Hvornår opstod problemet (dato og klokkeslæt)?

Notér også alle de fejlmeddelelser, der eventuelt blev vist på skærmen, da du stødte på problemet, og tilføj dem til e-mailen

Jeg har problemer med indkøbskurven

Hvis varer forsvinder fra indkøbskurven, kan det skyldes, at du bruger knappen Tilbage i internetbrowseren i stedet for at klikke på et af linkene "Fortsæt med at handle ..." på siden med indkøbskurven.

Hvis du stadig har problemer, kan du prøve at slette cookierne på computeren. Det gøres normalt ved at vælge "Funktioner" i internetbrowseren og slette browserdataene.

Hvordan beregner I min fragt?

Omkostninger til levering afhænger af tre ting:

  1. Varens vægt
  2. Varens størrelse
  3. Din leveringsadresse

Vi forsøger at leverer din ordre til dig, så billigt, fleksibelt og hurtigt som muligt. Derfor har du normalt flere muligheder, når du skal vælge leveringsmetode. Mindre ordrer kan leveres til såkaldte pakkeshops, mens større forsendelser skal leveres med fragtmand.

Jeg kan ikke logge på min konto

Hvis du ikke kan huske din adgangskode, eller oprettede din konto før 6. november 2017:

Hvis du ikke kan huske adgangskoden, kan du klikke på linket ”Har du glemt din adgangskode”. I den lille formular indtaster du din e-mailadresse og klikker på knappen ”Nulstill min adgangskode”. Du vil kort tid efter modtage en e-mail med et link, som sender dug ind på bihuset.dk – her kan du indtaste en ny adgangskode. Af sikkerhedsårsager kan vi desværre ikke sende din eksisterende adgangskode i en e-mail – du er nødt til at vælge en ny.

Hvis du ikke kan huske din adgangskode, eller oprettede din konto før 6. november 2017:

Gå ind via denne side: https://www.bihuset.dk/customer/account/forgotpassword/ og indtast din e-mailadresse. Vi sender en mail til dig, med et link. Linket fører til en side, hvor du kan indtaste en ny adgangskode. Den nye adgangskode skal du bruge sammen med din e-mailadresse, når du fremover ønsker at logge ind på bihuset.dk

Du kan altid ændre din adgangskode, e-mailadresse og alle dine andre oplysninger ved at logge ind på din konto.

Hvis du stadig har problemer med at logge på, eller hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Har du ikke nogen konto hos Bihuset:

Gå ind via denne side: https://www.bihuset.dk/customer/account/create/ og udfyld de felter der er markeret med en rød *

Herefter er du i gang.

Min betaling er blevet afvist

Der kan være mange grunde til, at din betaling afvises. Kontroller oplysningerne på din ordre for at sikre dig, at betalingskort-oplysningerne, såsom korttype, udløbsdato, navn , betalings- og faktureringsadresse, er rigtige.

Indtast oplysningerne for et andet kort, hvis problemet fortsætter.

Kontakt os, hvis det ikke løser problemet. Så vil vi prøve at hjælpe dig.